Beste Helpdesk medewerker,
In mijn gemeente hoor ik via via dat een 4 tal locaties zijn overgenomen door een bestaande houder in de regio. Deze houder heeft echter de hele BV overgenomen van deze 4 locaties. Er wijzigt verder dus niks in het LRK, naam voorziening, pand, personeel blijft hetzelfde en kvk nummer wijzigt ook niet. Officieel is de houder ook niet gewijzigd want dat is nog steeds dezelfde BV. Enkel in het PRK is zichtbaar dat er een andere bestuurder is. Ik weet nog niet of ik op locatie in het jaarlijks onderzoek ga zien of het beleid wijzigt, de aansturing wijzigt of andere zaken waar ik nu nog niet aan denk.
Staat dat niet haaks op Streng aan de poort?
Terwijl als ze de naam en kvk nummer hadden gewijzigd krijg je wel een IO, maar die opdracht heb ik nu dus niet gekregen.
Heb ik hier te maken met een overtreding? Had deze houder een wijziging aan de gemeente moeten doorgeven?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Eva Vroomen
toezichthouder kinderopvang
Aanwezig: ma – di – wo ochtend- do
[cid:image001.png@01D936E5.E4ABDF20]
Postbus 8684
5605 KR. Eindhoven
www.ggdbzo.nl
T:
E:
+31 88 0031 573
e.vroomen@GGDBZO.nl
De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als u dit bericht onterecht ontvangt, vragen wij u de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren.
Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten. Als u dit bericht per abuis hebt ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de afzender te informeren. GGD GHOR Nederland is niet aansprakelijk voor onjuiste en onvolledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail bericht, of een te late ontvangst daarvan.