Beste medewerkers van de helpdesk,
Er is nog geen antwoord gekomen op onderstaande vraag:
Onlangs is de Denklijn Personenregister Kinderopvang gewijzigd.
In het bijzonder de toevoeging van administratieve medewerkers.
We vragen ons af of dit ook voor ons van toepassing is?
Wij (Novict B.V.) zijn softwareleverancier en leveren daarnaast voor een aantal klanten aanvullende dienstverlening waarbij we een deel van de administratie uit handen nemen. Denk hierbij aan de kindplanning, facturatie, etc.
1. Is deze wijziging van toepassing op onze administratieve-dienstverlening?
2. Is deze wijziging van toepassing op onze helpdeskmedewerkers van de software? Gezien zij ook in samenspraak met de klant toegang hebben diverse gegevens.
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
Tamara Butler
Toezichthouder Wet kinderopvang
[cid:image001.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
Reitseplein 3 Tilburg
Postbus 3024, 5037 AA
www.ggdhvb.nl
088 3686514
t.butler@ggdhvb.nl
Aanwezig op: ma- en vrijdagochtend van 9.00 tot 12.30 uur
di-wo-do
[cid:image002.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
[cid:image003.png@01D8F44D.FC0E62D0]
Van: Butler, Tamara
Verzonden: woensdag 9 november 2022 15:15
Aan: Helpdesk Kinderopvang
Onderwerp: RE: (Referentienummer:164183) FW: Wijziging Denklijn Personenregister Kinderopvang
Hoi Isabella,
Heb je antwoord op onderstaande vraag?
Met vriendelijke groet,
Tamara Butler
Toezichthouder Wet kinderopvang
[cid:image001.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
Reitseplein 3 Tilburg
Postbus 3024, 5037 AA
www.ggdhvb.nl
088 3686514
t.butler@ggdhvb.nl
Aanwezig op: ma- en vrijdagochtend van 9.00 tot 12.30 uur
di-wo-do
[cid:image002.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
[cid:image003.png@01D8F44D.FC0E62D0]
Van: Helpdesk Kinderopvang >
Verzonden: vrijdag 21 oktober 2022 17:17
Aan: Butler, Tamara >
Onderwerp: (Referentienummer:164183) FW: Wijziging Denklijn Personenregister Kinderopvang
Hoi Tamara,
Ik zal deze vraag met de juristen bespreken. Het is vakantietijd dus het antwoord kan ik waarschijnlijk na volgende week geven. Is dat in orde?
Met vriendelijke groet,
Isabella Bolt
Helpdesk kinderopvang
[cid:image004.png@01D8F44D.FC0E62D0]
Telefoon: 030 – 252 50 60
Mobiel: 06-40961343
Email: helpdeskkinderopvang@ggdghor.nl
Twitter : @GGDGHORNL
Van: “Butler, Tamara” >
Datum: 19/10/2022 15:42
Aan: Helpdesk Kinderopvang >
Onderwerp: RE: (Referentienummer:164183) FW: Wijziging Denklijn PersonenregisterKinderopvang
De mail is voor jou
Van: Helpdesk Kinderopvang >
Verzonden: woensdag 19 oktober 2022 15:37
Aan: Butler, Tamara >
Onderwerp: (Referentienummer:164183) FW: Wijziging Denklijn Personenregister Kinderopvang
Hoi Tamara,
Heb je deze mail aan mij willen sturen of aan DUO?
Met vriendelijke groet,
Isabella Bolt
Helpdesk kinderopvang
[cid:image004.png@01D8F44D.FC0E62D0]
Telefoon: 030 – 252 50 60
Mobiel: 06-40961343
Email: helpdeskkinderopvang@ggdghor.nl
Twitter : @GGDGHORNL
Van: “Butler, Tamara” >
Datum: 19/10/2022 11:21
Aan: Helpdesk Kinderopvang >
Onderwerp: FW: Wijziging Denklijn Personenregister Kinderopvang
Beste mensen van de helpdesk,
Weten jullie wat ik deze softwareleverancier kan adviseren? In de denklijn staat:
* de personen die uit hoofde van hun functie toegang hebben of zullen hebben tot informatie over de kinderen die worden opgevangen (bijvoorbeeld kantoorpersoneel van een kinderopvangorganisatie en bemiddelingsmedewerkers van een gastouderbureau);
Moeten alle deze medewerkers van deze softwareleveranciers ook gekoppeld worden in het prk? Het bedrijf zelf kan niet ingeschreven worden in het prk.
Bedankt weer voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
Tamara Butler
Toezichthouder Wet kinderopvang
[cid:image001.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
Reitseplein 3 Tilburg
Postbus 3024, 5037 AA
www.ggdhvb.nl
088 3686514
t.butler@ggdhvb.nl
Aanwezig op: ma- en vrijdagochtend van 9.00 tot 12.30 uur
di-wo-do
[cid:image002.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
[cid:image003.png@01D8F44D.FC0E62D0]
Beste Rick,
U kunt uw vraag doorsturen naar de helpdesk personenregister: Contact over kinderopvang – DUO Zakelijk
Met vriendelijke groet,
Tamara Butler
Toezichthouder Wet kinderopvang
[cid:image001.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
Reitseplein 3 Tilburg
Postbus 3024, 5037 AA
www.ggdhvb.nl
088 3686514
t.butler@ggdhvb.nl
Aanwezig op: ma- en vrijdagochtend van 9.00 tot 12.30 uur
di-wo-do
[cid:image002.jpg@01D8F44D.FC0E62D0]
[cid:image003.png@01D8F44D.FC0E62D0]
L.S.,
Onlangs is de Denklijn Personenregister Kinderopvang gewijzigd.
In het bijzonder de toevoeging van administratieve medewerkers.
We vragen ons af of dit ook voor ons van toepassing is?
Wij (Novict B.V.) zijn softwareleverancier en leveren daarnaast voor een aantal klanten aanvullende dienstverlening waarbij we een deel van de administratie uit handen nemen. Denk hierbij aan de kindplanning, facturatie, etc.
1. Is deze wijziging van toepassing op onze administratieve-dienstverlening?
2. Is deze wijziging van toepassing op onze helpdeskmedewerkers van de software? Gezien zij ook in samenspraak met de klant toegang hebben diverse gegevens.
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groeten,